Rideskolen er hjertet af SSRK og er hele forudsætningen for, at vi har en velfungerende klub. Rigtig mange af vores medlemmer og pensionærer har også trådt deres barnesko i rideskolen. Vores faste underviser Mrianne Haunstrup står for kompetent og sikker undervisning af børn og unge. Marianne har arbejdet med heste og undervisning i over 25 år og størstedelen af de år, er brugt som rideskoleansvarlig på SSRK. I rideskolen lægger vi vægt på sikker omgang med heste og ponyer samt god grundridning.

Der er næsten ikke nogen minimumsgrænse for hvornår man kan begynde til ridning. Rideskolen råder over ponyer og heste, der egner sig til både nybegyndere, mere øvede og rutinerede elevryttere. Vi har dog ikke i øjeblikket mulighed for at tilbyde rideskoleundervisning til voksne ryttere.

Spørgsmål om rideskolen, hold og ventelister kan stilles til Marianne på tlf. 2712 7622 eller mariannehaunstrup@gmail.com