Følgende har valgt at støtte op om vores rideklub

Ønsker man at bliver sponsorer for vores klub kan man skrive til vores formand Marie Vad eller vores kasserer Sara Hauge.

Hos Familie Køkkenet leverer vi mad ud af huset i Aarhus og Randers, samt til hele Østjylland.
Vi er et familieejet cateringfirma baseret i Randers med en stor forkærlighed for mad. Og det bærer vores retter også præg af.

Hjemmeside

Vi er et engageret tandlægeteam bestående af fire tandlæger, to tandplejere og fem klinikassistenter med klinik beliggende centralt i Århus.

Hjemmeside

Uanset om du leder efter en stilren lejlighed eller et moderne rækkehus, vil vi gerne hjælpe dig med at finde dit næste hjem. Vi tilbyder nybyggede lejeboliger Aarhus, Silkeborg, Randers, Horsens, Viborg, Vejle, Kolding og senere på året i bl.a. Fredericia, Næstved og Holbæk.

Hjemmeside

Hvorfor skal vi vælge Liffen?

Hjemmeside

User IT er blandt de førende konsulenthuse indenfor IT-Support, Infrastruktur, Hosting og IT-sikkerhed. Hos os får du derfor altid IT-løsninger, som er tilpasset din forretnings specifikke behov. En løsning, hvor alt det komplicerede er pakket godt ind i enkelthed.

Vi stræber efter at levere høj service med kundens behov i centrum.

3 GENERATIONER - GRUNDLAGT 1956
Vi har efterhånden mere end 60 års erfaring og det er din garanti for at det er fagfolk du møder i forretningen.
Hvad enten du skal have serviceret eller repareret din bil eller købe en nyere brugt bil, møder du altid servicemindet personale der er klar til at hjælpe og rådgive dig på bedst mulige vis.

Hjemmeside

AMS – Akut Miljø Service ApS drives i det daglige af Lars Bjørn Hansen. Ved specialopgaver sammensætter vi et team blandt vores danske og udenlandske partnere, der passer til det aktuelle projekt og behov.
Vores rådgivningsydelser er landsdækkende. Vi løser alt fra små private opgaver til store specialopgaver for både kommuner, beredskaber, forsikringsselskaber, entreprenører, vognmandsfirmaer og olieselskaber.

Hjemmeside

Horsepoint er en lokal rideudstyrsbutik i Trige som fører alt hvad man behøver for at gå til ridning eller holde hest. René som er ejer har ry for at yde en rigtig god og informativ service, og har han ikke hvad man søger, så skaffer han det.

Vi håber I vil tage godt imod Horsepoint og støtte ham når nu han har valgt at støtte os.
Horsepoints logo vil også være at finde på de underlag som vi tegner sponsoraftaler på, da René fremover vil være vores leverandør af udstyr til klubben og rideskolen. Den seneste pony der har fået dækkensponsor er BLUE så hold øje med hans underlag og se hvor flot han er blevet.

René har fået SSRKs logofil og kan lave det som print eller broderi på tøj og underlag eller andet som man køber hos ham, hvis man ønsker at repræsenterer klubben på sine ting.

Hjemmeside

Velkommen til Vestdjurs Dyrlæger, som driver Skæring Dyreklinik og Rosenholm Dyreklinik.
Vi har derudover en udekørende hestepraksis og afdeling for produktionsdyr.
Vores team består af 5 kompetente dyrlæger, 3 veterinærsygeplejesker, 1 laborant, samt 2 klinikassistenter.
Vi har 24 timers dyrlægevagt året rundt.
Dette betyder, at ved behov for akut hjælp udenfor almindelig åbningstid kan dyrlægevagten kontaktes på vores telefon nummer: 70 23 00 04

Hjemmeside

Trænger De til at friske Deres omgivelser op?
Vi udfører malerarbejde for både private og erhvervskunder, samt det offentlige.
Vi lægger stor vægt på kvalitet!
De fleste af vore nye kunder får vi gennem anbefaling fra de nuværende, og det tager vi som et positivt udtryk for, at firmaets kunder er tilfredse med kvaliteten i arbejdet.
Malerfirma Fuhlendorff & Snare ApS lægger stor vægt på, at indgåede aftaler overholdes.
Vi kommer gerne og giver et uforpligtende tilbud! Ring 40270917.

Forhandler af Nordsjö Maling og Stila Gardiner
Lystrup og Hasle Farver er en del af Nordsjö Idé & Design, og vi forhandler en lang række af Nordsjö maling og malerudstyr af høj kvalitet. Vi forhandler desuden kvalitetspersienner og -gardiner fra Stila til alle husets rum.

Hjemmeside

Apoteket.dk er Danmarks Apotekerforenings hjemmeside til borgerne med information om medicin, sundhed og sygdom. Apoteket.dk har fokus på information, råd og vejledning, du kan få på et apotek.

Hjemmeside

Vi har mange års erfaring med VVS-arbejde og kan levere alle typer VVS-løsninger inden for husets fire vægge. Der er ikke den opgave, som vi ikke kan klare, og vi hjælper derfor også både private og erhverv med både store og små VVS-opgaver. Hos os er du garanteret et professionelt udført arbejde, der lever op til dine ønsker og forventninger.

Hjemmeside

Lars Gravco A/S er en professional vognmands- og entreprenørvirksomhed med mere end 30 års erfaring.

Hjemmeside

Vi er en mindre virksomhed som består af Faguddannet, Registreret Mester og et par lærlinge. Vi har EFFA certifikat.
Er forsikret og tilknyttet Hov- og Beslagsmedebranchens Ankenævnsordning.
Vi udfører alm. beslagsmede arbejde, såsom beskæring, skoning, sygebeslag mm.

Hjemmeside/Facebookside