Vi har på SSRK forskellige udvalg som sørger for at der er et aktivt og engageret miljø på SSRK
Alle medlemmer af klubben er velkomne - er du interesseret, så kontakt udvalgenes kontaktperson

Stævneudvalg
Stævneudvalget står for at planlægge stævner på SSRK, og sørger for at de bliver afviklet på bedste vis.

Anna Thastum,

tlf: 41107906

Juniorudvalg
Juniorudvalget står for at arrangere forskellige aktiviteter for alle junior-pensionærer på SSRK.
De arrangerer bl.a. en ridelejr i sommerferien.

Sofia Sejer Jensen,

tlf: 21383835

Cafeteriaudvalg
Cafeteriaudvalget holder styr på cafeteriet når vi holder arrangementer og stævner, og laver skøn mad.

Lars Bjørn,

tlf: 40801035

Sponsorudvalg
Ingen klub uden sponsorer. Det er en vigtig brik i klubbens økonomi at der er erhvervsdrivende der ønsker at støtte klubben.

Vi har flere forskellige mulige løsninger.

Frederik P. Kristensen

tlf: 61104110

Vedligeholdelsesudvalg
Der er løbende vedligehold i stalden, ridehallerne og ved foldene. Noget kan vi selv ordne, andet skal vi have hjælp til udefra.

Ser du noget der trænger til at blive ordnet eller har du hænderne rigtigt skruet på og gerne vil give en hånd. Så tag kontakt til udvalget.

Lars S. Sørensen,

tlf: