SPONSOR NYT

14-02-2022

Vores sponsorer er guld værd, og kan man andet end glæde sig over deres engagement i vores rideklub. Hele to nye sponsorer kan vi præsenterer her ved indgangen til 2022

Vi har fornøjelsen at byde velkommen til BIRCH Ejendomme i den lille ridehal.

Stor tak til BIRCH Ejendomme for skiltesponsoratet samt yderligere kr. 10.000,00 til indkøb af ny rideskolehest.

Bo til leje hos Birch Ejendomme.

I Birch Ejendomme bygger vi selv vores lejemål, der både opføres som rækkehuse og lejligheder. Boligerne opføres i lyse og tidløse kvalitetsmaterialer med gulvvarme, ventilationsanlæg, fibernet og alt i hårde hvidevarer.

Som lejer hos Birch Ejendomme er du i trygge hænder – både før, under og efter kontrakten er underskrevet. I Birch Ejendomme lægger vi vægt på en god og personlig dialog med vores lejere, og tilbyder en høj grad af tilgængelighed for både nuværende og potentielle lejere. Uanset om du leder efter en stilren lejlighed eller et moderne rækkehus, vil vi gerne hjælpe dig med at finde dit næste hjem. Vi tilbyder nybyggede lejeboliger Aarhus, Silkeborg, Randers, Horsens, Viborg, Vejle, Kolding og senere på året i bl.a. Fredericia, Næstved og Holbæk.

Og i den store ridehal har vi fornøjelsen at byde velkommen til Tandlægerne Frederiksgade.

Stor tak til Tandlægerne Frederiksgade for skiltesponsoratet.

Tandlæge i Århus C – Velkommen til tandlægerne Frederiksgade

Vi er et engageret tandlægeteam bestående af fire tandlæger, to tandplejere og fem klinikassistenter med klinik beliggende centralt i Århus. Vi behersker alle områder inden for tandlægefaget og kan for eksempel tilbyde vores kunder behandlinger med kronerbroerimplantatertandblegning og de regelmæssige tandrensninger. Vi foretager stort set alle typer af tandbehandling på patienter i alle aldre. Vi ønsker at være din foretrukne tandlæge i Århus C. Det er derfor vigtigt for os, at vores kunder er veltilpasse og trygge, når de er til behandling hos os, og det viser sig både i vores behandlingsmetoder og i vores medarbejders adfærd i klinikken.

Vi prioriterer altid, at der er tid nok til at undersøge dine tænders tilstand grundigt og til at svare på de spørgsmål, du måtte have, så du får den information, du har brug for. Vi ved at god og åben kommunikation er det bedste udgangspunkt for et vellykket behandlingsforløb, og at det bidrager til at give alle vores patienter en god oplevelse hos tandlægen. Vi ønsker at sikre vores patienter, at de har deres egne sunde tænder livet igennem. Vores fokus er derfor på høj faglighed og kvalitet, og klinikkens personale er løbende på kurser i videreuddannelse.

På rideskolehestenes boksdøre og sadelunderlag står der nu Malerfirma Fuhlendorff og Snare som vi også er så heldige at have som skiltesponsor i begge ridehaller.

Stor tak til Morten Kjær Jensen for skiltesponsoraterne samt nu også dækkensponsorat på alle rideskoleheste der ikke i forvejen har sponsor samt yderligere kr. 10.000,00 til indkøb af ny rideskolehest.

Kender DU vores næste skiltesponsor, sponsor til indkøb af rideskolehest, sponsor af hegn omkring ridebanen, sponsor af bund til ridehallen eller sponsor til vores ridestævner så skynd dig at skriv til mig på kasserer@ssrk-rideklub.dk så tager jeg kontakt hurtigst muligt. Klubben honorerer med et gavekort på kr. 500,00 til køb af ride- eller rytterudstyr ved HORSEPOINT i Trige hvis man som medlem skaffer en ny sponsor til klubben i en af de nævnte kategorier. Gavekortet udleveres så snart der ligger en betalt og underskrevet sponsorkontrakt.

Endnu en gang tusind tak for sponsoraterne og tusind tak til medlemmer, Marianne og andre som har formidlet kontakterne til vores nye sponsorer, I er guld værd.